Anmälan till vårens grupper i kommunens simhallar

Anmälan till vårens gruppverksamhet i Skillingaryds och Vaggeryds simhallar öppnar onsdag 29 november klockan 09.00!

Onsdag 29 november öppnas anmälan till de populära platserna för vårens grupper i Skillingaryds och Vaggeryds simhallar. Det är först till kvarn till de begränsat antal platserna i varje grupp. För att göra en anmälan behöver du registrera dig som användare och identifiera dig med din e-legitimation i kommunens nya bokningssystem.

Så här gör du:

1. Logga in via e-legitimation som BankID. När du loggar in första gången blir du automatiskt registrerad som användare/kund.
  2. När du har loggat in ska du gå in på ”administrera” och uppdatera dina ”kunduppgifter” och glöm inte att klicka på ”spara och godkänn kunduppgifter”.

Om du är under 18 år så behöver målsman eller vårdnadshavare göra anmälan.

Välkommen till Skillingaryds och Vaggeryds simhallar våren 2024!

Christin Henryd